Naciśnij klawisz ~ lub F2 na klawiaturze, aby otworzyć konsolę. Po wpisaniu polecenia do konsoli, naciśnij ENTER. Kody w Wiedźminie 3 są wrażliwe na wielkość liter, więc upewnij się, że piszesz je dokładnie tak, jak na tej liście. Pamiętaj, że większość kodów np. kody przedmiotów, kody NPC) wymaga apostrofów po obu stronach, w przeciwnym razie nie będą one działać.
Spis treści
Wiedźmin 3 kody do gry:
KOD | EFEKT KODU |
---|---|
addkeys | Ta komenda konsoli da Ci wszystkie klucze potrzebne do otwarcia wszystkich drzwi. |
addmoney(Amount) | Ta komenda konsoli doda określoną ilość pieniędzy (koron) do Twojego stanu konta. |
removemoney(Amount) | Ta komenda usunie określoną ilość pieniędzy (Koron) z Twojego stanu konta. |
additem('Item Code', Amount) | Ta komenda doda do Twojego ekwipunku przedmiot o podanym kodzie. Kod przedmiotu powinien być otoczony apostrofami: additem('Dye Red'), a nie additem(Dye Red). Opcjonalnie możesz określić ilość - jeśli nie zostanie określona, do Twojego ekwipunku zostanie dodany 1 przedmiot o podanym kodzie. |
removeitem('Item Code') | Ta komenda usuwa określony przedmiot z ekwipunku postaci. |
god | Ta komenda przełączy tryb boga dla twojej postaci. Kiedy jesteś w trybie boga, jesteś niepokonany i nie otrzymujesz żadnych obrażeń. |
healme | Ta komenda konsolowa ustawi twoje zdrowie na pełne. |
likeaboss | Jest to komenda przełączająca (ponowne wpisanie jej wyłączy ją). Kiedy tryb likeaboss jest włączony, wszystkie zadawane przez ciebie obrażenia będą wynosiły 40% maksymalnego poziomu zdrowia odbiorcy. Jeśli postać niezależna, której zadajesz obrażenia ma maksymalny poziom zdrowia 10,000, z włączonym trybem zadasz 4,000 obrażeń przy każdym trafieniu. |
Ciri | Ta komenda przełączy Twoją postać na Cirillę. |
Geralt | Ta komenda przełączy Twoją postać na Geralta. |
setlevel(Level) | Ta komenda ustawia Twój poziom na podaną liczbę. |
levelup | Ta komenda awansuje Cię o jeden poziom (użyj komendy setlevel, aby awansować szybciej). |
addexp(Amount) | Ta komenda daje Ci określoną ilość doświadczenia. |
learnskill('Skill ID') | Ta komenda sprawi, że Geralt nauczy się umiejętności o podanym ID umiejętności (znanym również jako kod talentu). Musisz otoczyć ID umiejętności apostrofami: learnskill('sword_s3') jest poprawne, learnskill(sword_s3) nie jest poprawne. |
Cat(0 / 1) | Ta komenda włączy lub wyłączy zdolność widzenia w ciemności: cat(1) by włączyć kocie widzenie, cat(0) by powrócić do normalnego. |
Drunk(0 / 1) | Ta komenda włączy lub wyłączy 'Drunk Mode', w którym Twój wzrok jest zniekształcony, a dialogi między niektórymi postaciami (np. Shani, Triss) są zmienione (i całkiem zabawne!). |
shave | Ta komenda zgoli Twoją brodę. Zauważ, że to nie jest komenda przełączająca - nie możesz jej uruchomić ponownie, aby odrosła, będziesz musiał użyć innej komendy. |
settattoo(0 / 1) | Ta komenda może być użyta do pokazania i ukrycia tatuażu z zadania Wiedźmin 2 Hung Over, który pozostaje na szyi Geralta. |
spawn('NPC ID', Amount, Distance, true / false) | Ta komenda spowoduje NPC z określonym identyfikatorem NPC (znany również jako kod NPC lub kod postaci). Opcjonalnie możesz określić ilość NPC do Ciebie, odległość (od ciebie) oraz czy NPC ma być wrogi (true) czy przyjazny (false). |
killall(Distance) | Ta komenda zabije wszystkich pobliskich wrogów. Jeśli podana jest odległość, wszyscy wrogowie w tej odległości od twojej postaci zostaną zabici. |
makeitrain | Ta komenda rozpoczyna burzę. Użyj komendy stoprain, aby zatrzymać deszcz. |
stoprain | To polecenie zatrzymuje wszystkie trwające burze lub deszcz. Użyj polecenia makeitrain, aby rozpocząć burzę. |
ShowAllFT(0 / 1) | Ta komenda pokaże wszystkie pinezki Szybkiej Podróży na mapie. Zaleca się, aby zapisać grę przed uruchomieniem tej komendy, ponieważ niektórzy gracze nie byli w stanie cofnąć efektów tej komendy. |
ShowPins(0 / 1) | Ta komenda pokaże wszystkie piny na mapie. Zalecane jest zapisanie gry przed uruchomieniem tej komendy, ponieważ niektórzy gracze nie byli w stanie cofnąć efektów tej komendy. |
secretgwint | Ta komenda rozpocznie grę w Gwent. |
winGwint(true / false) | To polecenie konsoli spowoduje natychmiastowe wygranie bieżącej gry Gwent (prawda) lub natychmiastowe przegranie bieżącej gry Gwent (fałsz). |
addgwintcards | Ta konsola daje ci po jednej z każdej karty Gwent, oprócz Wampira: Katakan. Możesz dodać kartę Wampir: Katakan za pomocą polecenia additem('gwint_card_katakan'). |
addabl('Buff ID') | Ta komenda da Ci buffa o podanym ID buffa. ID buffa powinno być w apostrofach: addabl('ForceCriticalHits') jest poprawne, addabl(ForceCriticalHits) nie jest. Użyj rmvabl aby usunąć bufor. |
rmvabl('Buff ID') | Ta komenda usunie bufor o podanym ID. ID bufów powinno być otoczone apostrofami: rmvabl('ForceCriticalHits') jest poprawne, rmvabl(ForceCriticalHits) nie jest.Użyj addabl aby dodać buf. |
cleardevelop | Ta komenda całkowicie zresetuje Geralta, wyczyści Twój ekwipunek i zresetuje Twój poziom do 1. Otrzymasz również ekwipunek startowy. |
witchcraft | UWAGA: Ta komenda może zawiesić grę, lub zająć kilka minut, aby w pełni wykonać. Ta komenda da Ci jeden z każdego przedmiotu w grze. |
addskillpoints(Amount) | Ta komenda da Ci określoną ilość punktów umiejętności. |
buffme('Effect Type ID', Seconds) | Ta komenda konsolowa da Twojej postaci określony efekt na określony czas (sekundy). Efekty te nie są takie same jak te z komendy addabl. |
activateAllGlossaryCharacters | Ta komenda włącza (pokazuje) wszystkie postacie w słowniku. |
activateAllGlossaryBeastiary | Ta komenda włącza (pokazuje) wszystkie potwory w słowniku. |
addHair1 | Ta komenda ustawia twoją fryzurę na domyślną. |
addHair2 | Ta komenda ustawia fryzurę na kucyk. |
addHair3 | Ta komenda ustawia fryzurę na długie (do ramion), rozpuszczone włosy. |
addHairDLC1 | To polecenie ustawia fryzurę na luźną, krótką fryzurę. |
addHairDLC2 | To polecenie ustawia fryzurę na mohawk z końskim ogonem. |
addHairDLC3 | Ta komenda ustawia Twoją fryzurę na fryzurę Elfiego Buntownika - krótkie, ulizane do tyłu włosy. |
setbeard(#, #) | Ta komenda ustawi styl Twojej brody. Zobacz przykłady (na stronie komend) rodzajów brody. |
WitcherHairstyle(1 / 2 / 3) | Ta komenda ustawia fryzurę Twojej postaci na podany numer fryzury. Numer fryzury powinien być podany w apostrofach. Numery fryzur to '1', '2' lub '3'. |
setcustomhead('Head ID') | To polecenie konsoli ustawi głowę postaci na głowę o podanym identyfikatorze.Użyj polecenia removecustomhead, aby przywrócić domyślną głowę postaci. |
removecustomhead | Ta komenda usunie każdą niestandardową głowę, którą zastosowałeś do swojej postaci za pomocą komendy setcustomhead. |
staminapony | Ta komenda konsolowa tworzy konia z nieograniczoną wytrzymałością. |
instantMount('NPC ID') | Ta komenda spowoduje tarło i natychmiastowe zamontowanie Twojej postaci do NPC o podanym ID. Identyfikator NPC powinien być otoczony apostrofami: instantMount('koń'), a nie instantMount(koń). |
dismember | Ta komenda unieszkodliwia aktualnie namierzoną postać niezależną. |
appearance('Appearance ID') | Ta komenda zmieni wygląd docelowej postaci niezależnej (lub postaci, jeśli nie ma celu) na wygląd o podanym ID. Identyfikator wyglądu powinien mieć apostrofy po obu stronach: appearance('ciri_winter'), nie appearance(ciri_winter). |
ShowKnownPins(0 / 1) | To polecenie konsolowe ujawni (1) lub ukryje (0) wszystkie lokacje na mapie, które powinny być wyświetlane jako znak zapytania (?). |
AllowFT(0 / 1) | Ta komenda może być użyta do włączenia (1) lub wyłączenia (0) możliwości Szybkiej Podróży z dowolnej lokacji. |
gotoWyzima | Ta komenda teleportuje Twoją postać do Wyzimy. |
gotoNovigrad | Ta komenda teleportuje twoją postać do Novigradu. |
gotoSkellige | Ta komenda teleportuje twoją postać do Skellige. |
gotoKaerMohren | Ta komenda teleportuje Twoją postać do Kaer Morhen. |
gotoProlog | Ta komenda teleportuje Twoją postać do Prologu. |
gotoPrologWinter | Ta komenda teleportuje twoją postać do Prolog Winter. |
xy(X, Y) | Ta komenda teleportuje twoją postać na podane współrzędne X i Y. |
SpawnHorse | Ta komenda z konsoli tworzy konia! Nie ma w tym nic dziwnego. |
spawnBoatAndMount | Ta komenda konsolowa, jak sama nazwa wskazuje, tworzy łódź i montuje cię na niej. |
changeweather('Weather ID') | Ta komenda zmieni pogodę na świecie na typ pogody o podanym identyfikatorze. Apostrofy mogą być potrzebne po obu stronach identyfikatora pogody, zazwyczaj jeśli w nazwie są spacje: changeweather('Winter Epilog') jest poprawne, podczas gdy changeweather(Winter Epilog) nie jest. |
settime(Day, Hour, Minute, Seconds) | To polecenie ustawia porę dnia na podany czas. Czas powinien być podany jako liczba dni, które minęły od rozpoczęcia gry, a następnie godzina, minuta i sekunda tego dnia. |
TM(Multiplier) | Ta komenda ustawia mnożnik czasu (co oznacza TM) na podaną liczbę. Mnożnik 0.5 sprawi, że czas będzie płynął o połowę szybciej niż zwykle, mnożnik 2 sprawi, że czas będzie płynął dwa razy szybciej. Domyślnym mnożnikiem jest 1. |
fadeout | To polecenie konsolowe spowoduje wygaszenie gry przy użyciu tego samego efektu, który jest używany w scenkach przerywnikowych. Użyj polecenia fadein, aby wygasić ekran z powrotem. |
fadein | To polecenie powoduje powrót do gry po uprzednim wygaszeniu ekranu. Efekt zanikania jest taki sam jak w przypadku scenek przerywnikowych. |
dlgshow | Wbrew swojej nazwie, ta komenda ukrywa GUI (HUD) gry. Użyj dlghide, aby pokazać go ponownie. |
testpause | Ta komenda wstrzymuje grę. |
testunpause | Ta komenda usunie pauzę z gry. |
ToggleCameraAutoRotation | To polecenie konsolowe włącza i wyłącza automatyczny obrót kamery, która podąża za postacią. |
secretgwint | Natychmiast rozegraj rundę gry Gwent w dowolnym miejscu |
winGwint(#) | Wygraj bieżącą grę Gwent z określoną liczbą punktów mocy. |
addgwintcards | Dodaje jedną z każdej karty Gwent do talii. |
additem(card,#) List of Cards | Dodaje określoną liczbę pożądanych kart Gwent. ex: additem(gwint_card_werewolf,10) |
gotoNovigrad | Natychmiastowa szybka podróż do Novigradu |
gotoSkellige | Natychmiastowa szybka podróż na Wyspy Skellige |
gotoKaerMorhen | Natychmiastowa szybka podróż do Kaer Morhen |
gotoProlog | Natychmiastowa szybka podróż do Białego Sadu |
gotoPrologWinter | Natychmiastowa szybka podróż do Białego Sadu |
ShowAllFT(1) | Odkryj wszystkie drogowskazy |
ShowPins(1) | Odkryj wszystkie ikony i obszary mapy |
Ciri | Przełącz postać gracza na Ciri |
Geralt | Przywróć postać gracza do Geralta |
setlevel(#) | Ustaw swój poziom graczalex:setlevel(15) |
levelup | Zwiększa poziom gracza o 1 |
addexp(#) | Dodaje określoną ilość punktów doświadczenia ex: addexp(25000) |
learnskill(skill) List of Skill Codes | Uczy się określonej umiejętności ex: learnskill(sword_s3) Ponowne wpisanie komendy zwiększy poziom umiejętności. |
Cat(1) | Aktywuje noktowizor |
Cat(0) | Wyłącza noktowizor |
setbeard(1) | Zapuszcza brodę Geraltowi |
shave | Usuwa zarost z twarzy Geralta |
seatattoo(1) | Włącza tatuaż z zapisu Wiedźmina 2 |
seatattoo(0) | Usuwa tatuaż z zapisu Wiedźmina 2 |
Przeczytaj też:ᐅ Fallout 4 kody i sztuczki dla PC oraz konsol
Jak włączyć konsolę w Wiedźminie 3
Włączenie konsoli w grze Wiedźmin 3: Dziki Gon jest bardzo proste i powinno zająć ci mniej niż minutę. Oto kroki jak to zrobić:
- Otwórz Eksploratora Windows i przejdź do swojego folderu Wiedźmin 3.
- Alternatywnie, kliknij prawym przyciskiem myszy Wiedzmin 3: Dziki Gon w swojej Bibliotece Steam, a następnie kliknij Zarządzaj -> Przeglądaj pliki lokalne, co otworzy Eksploratora Windows do tego samego folderu.
- Stamtąd przejdź do bin -> config -> base, i otwórz plik general.ini za pomocą Notepad++ lub Notatnika.
- W nowej linii na dole pliku, wpisz „DBGConsoleOn=true” bez cudzysłowu.
- Zapisz i zamknij plik, a następnie uruchom grę Wiedźmin 3: Dzikie Gon.
- Po wejściu do gry, możesz otwierać i zamykać konsolę naciskając @ lub # lub F2.
I to wszystko! Teraz, gdy chcesz wprowadzić konkretne polecenie konsoli, po prostu otwierasz konsolę, wpisujesz polecenie i naciskasz Enter.
Przeczytaj też:ᐅ The Sims 3 kody do gry PC