ᐅ Medieval 2 Total War Kingdoms kody do gry i cheaty

Podczas grania w grę Medieval II: Total War – Kingdoms naciśnij ~, aby wyświetlić okno konsoli. Wpisz jeden z poniższych kodów uwzględniających wielkość liter, aby aktywować odpowiednią funkcję kodów i chetów w grze.

Uwaga: Nazwiska członków rodziny, nazwy miast i inne właściwe nazwy muszą być poprawnie pisane wielką literą.

Spis treści

Dodawanie asystentów/traidów do generałów

Jak wspomniano powyżej, wejdź do konsoli za pomocą klawisza ~.

Jest to lista różnych asystentów (członków retinue), które mogą być dodane za pomocą polecenia give_ancillary. Kod ten wymaga również wybrania znaku, który chcesz zmodyfikować.

give_ancillary to ANCILLARYNAME

Poniżej znajduje się lista pomocników:

KodEfekt
drillmaster+25% przesunięcie, zniżka na rekrutację jednostek
brilliant_inventor+30 punktów budowlanych, +1 rolnictwo, 20% dodatek do dochodów z wydobycia
scribe_ancillaryOrgan ds. ogłoszeń, Premie dochodowe
bardAdds Morale, Popularność
doctorMasz więcej dzieci, zwiększa szanse na powrót do zdrowia.
apothecaryMiej więcej dzieci.
mentorZwiększa dowództwo
shieldbearerZwiększa punkty trafienia, obniża morale
swordbearerZwiększa liczbę punktów trafienia, bezpieczeństwo osobiste
bodyguardZwiększa bezpieczeństwo osobiste, zmniejsza popularność
foodtasterZwiększa bezpieczeństwo osobiste
tutorZwiększa piety, dochód z handlu

Dodawanie jednostek

Po prostu wybierz miasto lub dowolną jednostkę, jakby je przenosił i po prostu otwórz konsolę i prosty typ dowolnej z tych na tej liście i naciśnij enter, aby uzyskać następujące jednostki:

  • Rogan – Artylerii słoniowej
  • Vindaloo – Słoń rakietowy
  • Madry – Słonie
  • Najemniczy potwór Bombard – istanbul
  • Najemniczy potwór Ribault – george
  • Najemnicza Wyrzutnia Rakietowa – houston

Dodatkowe cechy i narzędzia pomocnicze dla szpiegów i zabójców.

Mogą one być używane na obu jednostkach, ale niektóre są użyteczne tylko na jednej lub drugiej.

KODEfekt
AssassinsGuildTrained 1/ ThievesGuildTrained 1+ 1 umiejętność pracy z agentem
AssassinsGuildMember 1/ ThievesGuildMember 1+ 1 umiejętność pracy z agentem
accomplice+ 1 umiejętność pracy z agentem
monkey+ 1 umiejętność pracy z agentem
false_documents+ 1 umiejętność pracy z agentem
beguiling_bard+ 1 umiejętności agenta, + 1 bezpieczeństwo osobiste
pickpocket+ 1 umiejętność agenta, + 1 linia wzroku
handgun+ 1 zabójstwo, + 2 prawo (poprawia porządek publiczny)
explosives+ 1 sabotaż
spyglass+ 2 linie wzroku
NaturalSpySkill 1-3 / NaturalAssassinSkill 1-3+1-3 umiejętności agenta

Przeczytaj też:ᐅ Kody do Eu4

Kody konsoli do Total War Medieval II

Naciśnij przycisk tyldy (~) i wprowadź te kody, aby ich użyć. Wszystkie kody uwzględniają wielkość liter. Upewnij się, że podajesz poprawne nazwiska członków rodziny, nazwy miejscowości i wszystko inne, w przeciwnym razie kod nie będzie działać.

KodEfekt
add_population _____ #Dodaj mieszkańców do wybranego miasta (uwaga: dla miast z dwoma lub więcej spacjami użyj cudzysłowu ["])
test_ancillary_localisationdodaje wszystkie elementy pomocnicze do wyświetlania informacji o znakach
add_money #Dodaje pożądaną ilość pieniędzy do swojej frakcji. 40K za ilość razy, jaką wprowadzisz kod.
jerichoi mury zeszły w dół.
create_mission Próba stworzenia i dodania misji do określonej frakcji
date zmienia datę kampanii na dany rok
clear_messagesWyczyść wszystkie aktualne wiadomości ułożone na stosie
process_cq _______Zakończy wszystkie (możliwe) budowy oczekujące w kolejce
process_rq _______Zakończenie całej (ewentualnej) rekrutacji oczekującej w kolejce
diplomacy_mission tworzy misję dyplomatyczną
create_unit tworzy jedną lub więcej jednostek określonego typu
capabilities szczegóły dotyczące aktualnych możliwości rekrutacyjnych ugody.
recruitment_pool szczegółowe informacje o aktualnej puli rekrutacyjnej ugody
diplomacy_costs wyświetla listę surowych i postrzeganych kosztów elementów dyplomacji z perspektywy frakcji otrzymującej.
capture_settlement eksmituje obecnego mieszkańca i daje graczowi.
force_battle_victory zmusza sojusz lokalnego gracza do wygrania bitwy, całkowicie niszcząc wrogi sojusz lub opcjonalnie zdobywając pewien procent wrogiego sojuszu
force_diplomacy Zmusza negocjatora do przyjęcia lub odrzucenia propozycji
give_ancillary this ______nadaje charakter pomocniczy
mp daje punkty ruchu postaci
give_trait_points daje punkty charakteru za cechę
invulnerable_general Niezniszczalny generał (nie może być pokonany w walce)
list_ancillariesListy wszystkich pomocników
list_units wymienia wszystkie jednostki w armii, ze szczegółami.
list_characters wymienia wszystkie postacie na świecie lub należące do frakcji
list_traitsWymienia wszystkie cechy
move_character ,przesuwa wymienioną postać na pozycję na mapie kampanii
remove_ancillary this ______usuwa pomocnik z postaci
character_resetresetuje znak z powrotem do ustawień początkowych obrotów
bestbuysprzedaje taniej jednostki
diplomatic_stance Ustalić stanowisko dyplomatyczne pomiędzy dwoma frakcjami (frakcje muszą być różne)
show_all_messagesPokaż wszystkie wiadomości wszystkim frakcjom (włącz/wyłącz)
show_cursorstatpokazuje pozycję kursora i identyfikator regionu
show_landings pokazuje pozycje lądowania dostępne dla ai z danego regionu, domyślnie je ukrywa
auto_win attacker/defender (depending on circumstance)atakujący lub obrońca wygrywa następną, automatycznie rozwiązaną walkę.
oliphauntnajwiększy naokoło
toggle_perfect_spyprzełącza każdą idealną zdolność szpiegowską.
toggle_fowwłącza lub wyłącza mgłę wojny.
upgrade_settlement podniesienie poziomu osiadania

 

Medieval 2 Cheats (Medieval 2: Total War Cheat Codes)

add_money <opt:frakcja_type> <amount> : dodaje ilość pieniędzy do kasety frakcji, może być ujemna, domyślnie jest to frakcja gracza

add_population <settlement_name> <amount> : dodaje ilość ludności do osady, może być ujemna

move_character <name> <x>,<y> : przenosi nazwaną postać na pozycję na mapie kampanii

auto_win <attacker/obrońca> : napastnik lub obrońca wygrywa następną automatycznie bitwe

create_unit <settlement/character_name> <unit_id> <opt:how_many> <opt:exp/armour/weapon> : tworzy jedną lub więcej jednostek określonego typu

toggle_fow : włącza lub wyłącza mgłę wojny

toggle_restrictcam : włącza lub wyłącza ograniczenia dotyczące kamer

save_battle_replay : zapisuje powtórkę bitwy w pliku replays/<name>.rpy

save_battle_replay <name> : zapisuje replay

remove_ancillary <charactername> <opt:ancillary name> : usuwa ze znaku ancillary (domyślnie = wszystkie)

give_trait <charactername> <trait name> <opt:level> : nadaje znakowi cechę na poziomie (domyślnie = poziom 1)

remove_trait <charactername> <opt:trait name> : usuwa określoną cechę ze znaku (domyślnie = wszystkie)

disable_vnvs : przełącza czy wyłączyć grę stosując cechy i atrybuty

process_cq <settlement> : Zakończenie wszystkich (możliwych) konstrukcji oczekujących w kolejce

character_reset : resetuje znak z powrotem do ustawień początkowych obrotów

show_cursorstat : pokazuje pozycję kursora i id regionu

toggle_terrain <opt:region/tiletype/climate/choke/landier/frontier/features/frontier_defend> : przełącza teren w celu wyświetlenia różnych zestawów danych, nie ma możliwości zresetowania do normy

bestbuy : sprzedaje jednostki taniej

olifauta: największy wokół

jericho: i mury runęły w dół.

write_ui_cache : zapisuje pamięć podręczną ui texture cache na dysk

give_trait_points <charactername> <trait name> <points> : daje punkty charakteru za cechę

list_traits : wymienia wszystkie dostępne cechy

list_ancillaries : lista wszystkich dostępnych traidów

mp <charactername> <amount> : daje punkty ruchu postaci

list_characters <opt:frakcja_type> : wymienia wszystkie znaki należące do frakcji

show_landings <opt:cursor/region_id> : pokazuje pozycje lądowania dostępne dla ai z danego regionu, domyślnie je ukrywa

filter_coastlines : stosuje filtr do linii brzegowych na mapie świata

toggle_coastlines : przełącza wyświetlanie linii brzegowej mapy strategicznej

set_building_health <settlement_name> <building_chain> <final health percent> : określa stan zdrowia budynku określonego typu (np. core_building) w rozliczeniu, tak aby końcowy procent zdrowia był zgodny z podanym; dla łańcuchów budynków patrz export_descr_building.txt

ai_turn_speed <multiplier> : ustawia maksymalną prędkość przetwarzania toru podczas ai round maksymalna obsługiwana prędkość wynosi 255x

amdb_min : ustawia nachylenie głębokości nakładania mapy lotniczej w celu uzyskania min. powiększenia

amdb_max : ustawia nachylenie głębokości nałożenia mapy lotniczej dla maksymalnego powiększenia

amdb_offset : ustawia nakładkę na mapę lotniczą w kierunku kamery

zoom: powiększenie do określonego powiększenia mapy lotniczej (ważne tylko podczas oglądania mapy strategicznej)

set_ranking_interval : ustawia mianownik interwału grafu rankingowego frakcji, który jest obliczany jako (liczba_of_obrotów / mianownik). Jeżeli ustawimy na 0, to mianownik zostanie ustawiony na number_of_turns, dając przedział 1

regenerate_radar : robi to, co mówi na puszce

adjust_sea_bed : dostosowuje całe dno morskie do określonej wysokości

reload_shaders : wczytaj wszystkie cienie tekstur

reload_textures : wczytaj wszystkie tekstury

toggle_game_update : nieznane

toggle_perfect_spy : przełącza zdolność szpiegowską każdego do perfekcji i nieskończonego zasięgu, a następnie ponownie ją wyłącza

reset_display : Wymusza display_close(); display_open() cykl resetowania wyświetlacza

process_rq <settlement> : Zakończenie wszystkich (możliwych) rekrutacji oczekujących w kolejce

force_diplomacy <accept/decline/off> : Zmusza negocjatora do przyjęcia lub odrzucenia propozycji

diplomatic_stance <faction_a> <faction_b> <allied/neutral/war> : Ustalić stanowisko dyplomatyczne pomiędzy dwoma frakcjami (frakcje muszą być różne)

invulnerable_general <character_name> : sprawia, że nazwan charakter ogólnym niewrażliwym w walce

test_ancillary_localisation : dodaje wszystkie dodatki do wyświetlania informacji o znaku

perf_times : Przełączanie wyświetlania prostych czasów wykonania aktualizacji gry z wyświetlaniem

burn_piggies_burn <on/off> : zapalić wszystkie świnię

test_message <event_message_name | all> : Przetestuj komunikat zdarzenia określonego w descr_event_enums.txt

test_movie <mission_type> <movie_name> <result> : test_movie

reload_movie_db : Przeładowuje film db

Przeczytaj też:ᐅKody do gry Heroes of Might and Magic III wszystkie wersie gry

 

show_terrain_lines <duration> : wyświetlanie cech terenu defensywnego

message_collation_set : Ustawienie kolokacji wiadomości na lub wyłącz (ustawia wszystkie frakcje)

show_all_messages : Pokaż wszystkie wiadomości wszystkim frakcjom (on/off)

clear_messages : Wyczyść wszystkie bieżące komunikaty

upgrade_settlement <settlement name> : uaktualnienie poziomu osady

toggle_wireframe : Przełączanie renderingu wireframe

toggle_flowing_water : przełącza wyświetlanie mapy kampanii płynącej wody

nw_stats : przełącza wyświetlanie statystyk sieci.

toggle_pr: przełącza tryb pr.

list_units <character/settlement name> : wymienia wszystkie jednostki w armii, ze szczegółami.

trigger_advice <thread_name> [<advice_index>] : – wyzwala porady

damage_wall <settlement> <gate> <breach> : Ściana uszkodzenia osady. Wymusza 40% uszkodzeń przypadkowej bramki i pobliskiego odcinka muru. Niszczy bramę, jeśli obecny jest parametr „brama”; łamie ścianę, jeśli obecny jest parametr „naruszenie”.

test_victory_scroll <faction victor> <short campaign (true/false)> : Otwiera zwój zwycięstwa ogłaszając, że dana frakcja jest zwycięzcą

data <rok> : zmienia datę kampanii na dany rok

sezon <season> : zmienia sezon kampanii na dany sezon

force_battle_victory <opt:capture_percent> : zmusza sojusz lokalnego gracza do wygrania bitwy, całkowicie niszcząc wrogi sojusz lub opcjonalnie zdobywając pewien procent sojuszu wroga

force_battle_defeat <opt:capture_percent> : zmusza sojusz lokalnego gracza do przegrania bitwy, całkowicie niszcząc lokalny sojusz lub opcjonalnie zdobywając pewien procent lokalnego sojuszu

output_unit_positions <filename> : wypisz pozycje wszystkich jednostek w bitwie do określonego pliku

Format: – alliance_index, army_index, unit_index, formation_origin_x, formation_origin_y, rotation_in_degrees, unit_width_in_metres, unit_width_in_men

zoom_to_jednostka : powiększenie kamery do jednostki o określonym id

show_battle_marker <x> <y> <t> <h> : wyświetlanie markera na (x, y) przez t sekund wysokości h

show_battle_line <x1> <y1> <x2> <y2> <t> : wyświetlanie linii od (x1, y1) do (x2, y2) przez t sekund

show_battle_circle <x> <y> <r> <t> : wyświetlanie okręgu w (x, y) promieniu r przez t sekund

kill_faction <faction_type> : usuwa frakcję z gry

diplomacy_mission <ai_faction> <target_faction> <mission_type> <opt:mission_target> : creates a diplomacy mission

zdarzenie <start_year[:end_year]> <category[:type]> [<x,y> <scale>] : tworzy zdarzenie o id

kill_character <character_name> : zabija postać o podanej nazwie

control <faction_type> : przełącza sterowanie odtwarzaczem na określoną frakcję; stara frakcja może nie działać poprawnie jako ai frakcja

create_building <settlement_name> <building_level_id> : tworzy budynek określonego typu w osadzie; dla id poziomu budynku zobacz export_descr_building.txt

capture_settlement <settlement name> : eksmituje dowolne postacie i armie rezydentów i przekazuje osadę lokalnemu graczowi

disable_ai [opt: tac | sub | dip | name | priest]: wyłącza wszystkie (domyślnie) lub część ai dla wszystkich frakcji

halt_ai <opt:fraiontyp nazwa> : zatrzymuje sekwencję tura tuż przed początkiem tura określonej frakcji, lub bieżącej frakcji, jeśli nie podano żadnej frakcji

run_ai [opt:x]: ponowne uruchomienie sekwencji obrotów ai po wyzwoleniu disableai lub haltai; (użyć x, aby również ponownie włączyć wszystkie części ai, które zostały indywidualnie wyłączone).

surrender_regions <opt: horde> <opt:fraion_type> : gives all this fraion’s regions to the slaves. „horda” poddaje regiony dla wszystkich frakcji, które mogą być hordami

toggle_chat_log : pokazuje lub ukrywa okno wieloosobowego czatu

bounds : przełączanie wyświetlania obiektów ograniczających

set_option <opt_name> <opt_value> : Ustaw nową wartość dla podanej opcji (użyj 1 i 0 dla opcji boolean)

możliwości <settlement_name> : lista szczegółów dotyczących możliwości rekrutacyjnych ugody

recruitment_pool <settlement_name> : lista szczegółów aktualnej puli rekrutacyjnej rozliczenia

diplomacy_costs <receiving_faction> <proposing_faction> <opt:target_faction> <opt:settlement_name> <opt:payment_amount> <opt:payment_years> : wyświetla listę surowych i postrzeganych kosztów elementów dyplomacji z perspektywy frakcji otrzymującej.

create_mission <sent_faction> <mission_id> : Próba utworzenia i dodania misji do określonej frakcji

toggle_HUD_mode: przełącza pomiędzy pełnym i minimalnym HUDem podczas bitwy.

print_shortcuts: wypisuje wszystkie skróty klawiaturowe dla aktualnego handlowca do documentation/current_handler_shortcuts.txt

logowanie <password> : włącza konsolę z hasłem administratora

wylogowanie: wylogowuje administratora, aby wyłączyć konsolę

clear_password <faction_label> : usuwa aktualne hasło dla określonej frakcji

set_password <faction_label> <password> <password> : ustala nowe hasło dla określonej frakcji

set_email <faction_label> <adres> : ustawia nowy adres e-mail dla określonej frakcji

Stwórz jednostkę kod

Za pomocą konsoli można wprowadzić następujące dane

create_unit „settlement or character” „unit ID” „amount (1-5)” „experience (1-9)” „armor (1-3)” „weapon (1-3)”

Przykład –

creat_unit „London” Longbowmen 2 9 3 3

Powyższy kod stworzy 2 jednostki Longbowmenów w Londynie z 3 złotymi szewronami, pancerzem poziomu 3 i bronią poziomu 3

Kod efektów:

create_unit „settlement or character” „unit ID” „amount (1-5)” „experience (1-9)” „armor (1-3)” „weapon (1-3)”

Tworzy jednostkę w dowolnej osadzie/ogólnej, którą chcesz utworzyć

Odblokuj wszystkie frakcje w grze

Znajdź ten katalog:
Medieval II Total War\data\world\maps\campaign\imperial_campaign

Następnie znajdź plik descr_strat. Otwórz go za pomocą edytora tekstu (Word, lub coś w tym stylu). Wytnij i wklej sekcję 'odblokowywalną’ do sekcji 'playable’ i zapisz plik. Uruchom grę i powinieneś mieć dostęp do każdej frakcji.

Możesz także odblokować Papal State, ale nie Mongołów, Timuridów i Azteków.

Pamiętaj, aby zrobić BACKUPS przed edycją plików gry Medieval II: Total War!!!!

Cechy kody

Z kodem „give_trait [character] [trait] [level number]”. Uwaga: Niektórym z nich może towarzyszyć „numer poziomu”, zwykle w zakresie od 1 do 5, co daje dodatkowe bonusy (lub kary).

    • AcademyTrained
    • AdoredByPope
    • AgentPiety
    • Anger
    • Arse
    • AssassinsGuildMember
    • AssassinsGuildTrained
    • Austere
    • Authoritarian
    • BadAmbusher
    • BadArtilleryCommander
    • BadAttacker
    • BadDenouncer
    • BadDiplomacy
    • BadGunpowderCommander
    • BadMerchant
    • BadPrincess
    • BadRiskyDefender
    • BadSiegeDefender
    • BadTaxman
    • BattleChivalry
    • BattleDread
    • BigotWoman
    • Bishop
    • Bloodthirsty
    • Brave
    • BraveDiplomat
    • BraveWoman
    • CaptorChivalry
    • CaptorDread
    • Cardinal
    • Cheapskate
    • ChivalryLegacy
    • ColdWoman
    • ContentGeneral
    • Corrupt
    • Corrupted
    • Coward
    • CrusaderHistory
    • Cuckold
    • Cultured
    • Cursed
    • Deranged
    • DesperateWoman
    • Despoiler
    • Disciplinarian
    • DiscontentGeneral
    • DivineProtection
    • Divorced
    • Dogmatic
    • Doomsayer
    • DreadLegacy
    • DykeWoman
    • EasternWarlord
    • EducatedWoman
    • Energetic
    • ExRebel
    • Exheir
    • ExoticTastes
    • ExpensiveTastes
    • FactionKiller
    • Factionheir
    • Factionleader
    • FairProsecutor
    • FairWoman
    • FaithfulWoman
    • FamousPirate
    • FathersLegacy
    • Fearscatholic
    • Fearsheretic
    • Fearsislam
    • Fearsorthodox
    • Fearspagan
    • Fearsslave
    • Fearstimurids
    • Fearsturks
    • Fearsvenice
    • Feck
    • Fertile
    • FertileWoman
    • ForcedReligious
    • Genocide
    • Girls
    • GloriousFool
    • GoodAdministrator
    • GoodAmbusher
    • GoodAssassin
    • GoodArtilleryCommander
    • GoodAttacker
    • GoodCommander
    • GoodDefender
    • GoodDenouncer
    • GoodDiplomacy
    • GoodGunpowderCommander
    • GoodMerchant
    • GoodMiner
    • GoodPrincess
    • GoodRiskyAttacker
    • GoodRiskyDefender
    • GoodSiegeAttacker
    • GoodSpy
    • GoodTaxman
    • Gregarious
    • GrowingConviction
    • Haemophobic
    • HaleAndHearty
    • Handsome
    • HarshWoman
    • HasAdultress
    • HashashinsGuildMember
    • Hatescatholic
    • Hatesheretic
    • Hatesislam
    • Hatesorthodox
    • Hatespagan
    • Hatesslave
    • Hatesturks
    • Hatesvenice
    • HighPersonalSecurity
    • HorseRacer
    • HumbleWoman
    • Hypochondriac
    • IAmPope
    • IAmPrincess
    • IndecisiveAttacker
    • Infertile
    • InfertileWoman
    • InquisitorFailure
    • Insane
    • InspiringSpeaker
    • Intelligent
    • Introvert
    • JaguarWarlord
    • JihadHistory
    • LaxPersonalSecurity
    • LegalDealer
    • Lewd
    • Loyal
    • LoyaltyStarter
    • MarriedAPrincess
    • MerchantEnemies
    • MerchantsGuildMember
    • MerchantsGuildTrained
    • Missionary
    • Monopolist
    • Multilingual
    • NaturalAssassinSkill
    • NaturalDiplomatSkill
    • NaturalHereticSkill
    • NaturalInquisitorSkill
    • NaturalMerchantSkill
    • NaturalMilitarySkill
    • NaturalPriestSkill
    • NaturalPrincess
    • NaturalSpySkill
    • NaturalWitchSkill
    • NightBattleCapable
    • Noctophobia
    • Objective
    • OpenMinded
    • PassionateWoman
    • Peaceful
    • Perverted
    • PopesEnforcer
    • Pragmatic
    • PretentiousWoman
    • PrettyWoman
    • PriestLevel
    • Prim
    • PublicAtheism
    • Purifier
    • RansomChivalry
    • RansomDread
    • ReligionStarter
    • ReligiousActivity
    • ReligiousInactivity
    • ReligiousIntolerance
    • ReligiousMerchant
    • ReligiousTolerance
    • RhetoricSkill
    • Righteous
    • Sane
    • SecretlyFemale
    • SecureMerchant
    • SecurityMerchant
    • Senile
    • ServesSelfMerchant
    • ShadyDealer
    • Skill
    • Slothful
    • Sobriety
    • SpiritedWoman
    • StrategyChivalry
    • StrategyDread
    • StrickenSerious
    • StrickenSilly
    • StrongFaith
    • Subjective
    • Superstitious
    • TheologiansGuildMember
    • TheologiansGuildTrained
    • ThievesGuildMember
    • ThievesGuildTrained
    • TimidWoman
    • TolerantWoman
    • TooOldToFight
    • TouchedByTheGods
    • TourneyKnight
    • UglyWoman
    • UnchasteWoman
    • UnfairProsecutor
    • Unwrath
    • VapidWoman
    • WaningConviction
    • Warmonger
    • WaveringFaith
    • WifeIsBarren
    • WifeIsBitch
    • WifeIsCharming
    • WifeIsFertile
    • WifeIsHorrid
    • WifeIsNoble
    • WifeIsWise
    • Woman
    • WorldlyMerchant
    • Wrath
    • Xenophilia

Przeczytaj też:Jak sprawdzić fps w grze cs go

Medieval II Total war cheats.

Posiłki pomocnicze kody

Stosować następujące wartości z kodem „give_ancillary [character] [ancillary] [level number]”. Uwaga: Niektórym z nich może towarzyszyć „numer poziomu”, zwykle od 1 do 5, co daje dodatkowe bonusy (lub kary).

    • academic_advisor
    • accomplice
    • adultress
    • architect
    • chastity_belt
    • diplomatic_escort
    • explosives
    • femme_fatale
    • fine_cosmetics
    • herald
    • mercenary_captain
    • secret_love
    • witch_hunter
    • zealous_disciple
    • amerigo_vespucci
    • marco_polo
    • martin_luther
    • jan_zizka
    • raphael
    • niels_ebbesen
    • arnold_von_winkelried
    • geoffrey_chaucer
    • john_wycliffe
    • bertrand_du_guesclin
    • aldus_manutius
    • michaelangelo
    • hair_from_mohammeds_beard
    • doctor
    • tutor
    • bard
    • catamite
    • apothecary
    • drillmaster
    • quartermaster
    • biographer
    • mentor
    • taticius
    • brilliant_inventor
    • foodtaster
    • librarian
    • magician
    • mathematician
    • poisoner
    • shieldbearer
    • bodyguard
    • monk

Dodaj komentarz

jeden × dwa =