Naciśnij klawisz ~ lub, klawisz powyżej TAB, aby wywołać konsolę komand w grze. Stamtąd możesz wpisać komendy wskazane poniżej, aby uzyskać odpowiedni efekt.
Lista kodów do gry Stellaris:
Kod | Efekt Kodu |
---|---|
3dstats | To polecenie przełącza (włącza i wyłącza) funkcję 3DStats. Kiedy 3DStats jest włączone, Twoje FPS i czas renderowania będą wyświetlane na ekranie. |
achievement_status | Ta komenda wypisze Twój aktualny status osiągnięcia na konsoli. |
activate_all_traditions | Ta komenda natychmiast aktywuje atuty dla wszystkich tradycji. |
activate_ascension_perk [ascension perk id] | Ta komenda aktywuje określony atut. |
activate_tradition [tradition id] | Ta komenda aktywuje wybraną tradycję. |
add_anomaly [anomaly category] | Ta komenda dodaje kategorię anomalii dla planety, którą aktualnie masz wybraną w grze. |
add_ethic_pop [population id] [ethic id] | Ta komenda dodaje określoną etykę do określonej populacji. |
add_opinion [source id] [target id] [opinion amount] | Ta komenda może być użyta do dodania lub usunięcia (użyj liczb ujemnych, aby usunąć) opinii z jednego imperium do drugiego. |
add_pops [species id] [planet id] | Ta komenda zaludnia całą planetę wszystkimi określonymi gatunkami. |
add_ship [ship name] | Ta komenda może być użyta do stworzenia floty z określonym statkiem. |
add_trait_leader [leader id] [trait id] | Ta komenda doda podaną cechę do lidera o podanym ID. Użyj 'debugtooltip' aby znaleźć ID lidera. |
add_trait_species [species id] [trait id] | Ta komenda dodaje podaną cechę do gatunku o podanym ID. |
advanced_galaxy | Ta komenda powoduje, że każde domyślne imperium zyskuje kolonie, floty i technologie (symuluje grę w roku 2400). |
ai | Ta komenda włącza i wyłącza (przełącza) AI. |
ai_anomalies | Ta komenda włącza i wyłącza (przełącza) anomalie tylko SI dla ludzkich imperiów. |
alienfx | Jeśli masz obudowę Obcego, ta komenda spróbuje zintegrować się z AlienFX (zmieniając oświetlenie komputera). |
ambient_object [object id] | Ta komenda może być użyta do wywołania obiektu otoczenia, w stosunku do określonego ID. |
attackallfleets | Ta komenda sprawia, że wszystkie floty pod twoją kontrolą celują w każdą flotę, która nie jest pod twoją kontrolą. |
audio.playeffect [effect name] | Ta komenda może być użyta do odtworzenia określonego efektu dźwiękowego. |
audio.setactivegroup [group name] | Ta komenda pozwala ustawić aktywną grupę dźwiękową. |
berserk_ai | Ta komenda ustawia agresję wszystkich AI na 10 (czyniąc je bardzo agresywnymi). |
blend_post_effect [setting] [time] [mode] | Ta komenda może być użyta do wtopienia się w nowe ustawienie efektu post, względem określonego typu, czasu trwania przejścia i trybu. |
borders | Ta komenda oblicza granice mapy i wypisuje je na konsoli. |
cash [amount] | Ta komenda dodaje określoną ilość kredytów energetycznych do ilości posiadanych kredytów energetycznych. |
casusbelli [casus belli id] [empire id] | Ta komenda inicjuje Casus Belli z podanym ID przeciwko podanemu imperium. |
check_save | Ta komenda jest używana do sprawdzenia, czy zapisywanie danych działa poprawnie. Tworzy dwa pliki zapisu gry i sprawdza, czy są takie same - jeśli są różne, oznacza to, że prawdopodobnie jest problem z Twoim zapisem/funkcją zapisu. |
clear_debug_lines | Ta komenda usuwa wszelkie 'debug lines' (rzeczy wypisywane na ekranie przez polecenia debugowania, których nie powinno tam już być) z twojego ekranu. |
clear_debug_strings | Ta komenda usuwa wszystkie łańcuchy debugowania. |
collision | Ta komenda włącza i wyłącza (przełącza) wyświetlanie pól kolizji dla podmiotów w grze. |
colonize [population id] | Ta komenda skolonizuje wybraną planetę z populacją o określonym ID. |
communications [empire id] | Jeśli zostanie wykonana z argumentem (ID imperium), włączy lub wyłączy komunikację z określonym imperium. Jeśli zostanie wykonana bez argumentu ("communications" sama w sobie), włączy lub wyłączy komunikację ze wszystkimi imperiami w grze. |
contact | Ta komenda umożliwia kontakt z wszystkimi imperiami w grze. |
control [planet id] | Ta komenda pozwala na natychmiastowe zajęcie planety o podanym ID. |
copy_pop [population id] | Ta komenda skopiuje populację o podanym ID na planetę, którą aktualnie masz wybraną. |
crash | Trochę głupia komenda - jeśli wpiszesz ją do konsoli, gra się zawiesi. |
create_navy [percentage] | Ta komenda stworzy flotę z maksymalnie 100% twojej zdolności ('create_navy 0.5' dla 100%). Używane są wszystkie twoje najnowsze projekty. |
create_megastructure [megastructure id] | Ta komenda utworzy megastrukturę o podanym ID. |
damage | Ta komenda spowoduje, że statek, który aktualnie masz wybrany, otrzyma określoną ilość obrażeń. |
debug_achievements | Ta komenda usunie wszystkie osiągnięcia, które aktualnie zdobyłeś. |
debug_achievements_clear | Ta komenda może być użyta do usuwania osiągnięć. Chociaż nie testowane, to prawdopodobnie czyści wszystkie swoje osiągnięcia, które zdobyłeś. |
nomen | To spowoduje, że wszystkie imperia (kontrolowane przez AI) nigdy (przenigdy) nie zgodzą się na żadne umowy lub propozycje. |
yesmen | To spowoduje, że wszystkie imperia (kontrolowane przez SI) będą zawsze (niezależnie od warunków wstępnych) zgadzać się na wszelkie umowy i propozycje. |
debuglines | To polecenie włącza lub wyłącza (przełącza) linie debugowania. |
debugtexture [texture name] [transparency] [alpha channel] | Ta komenda może być używana do debugowania tekstur |
debugtooltip | Ta komenda przełącza (włącza lub wyłącza) etykiety narzędzi debugowania. Podpowiedzi debugowania pokazują takie rzeczy jak ID planety, ID populacji i inne przydatne informacje w podpowiedziach, gdy najedziesz na coś w grze. |
democratic_election | Ta komenda wymusi rozpoczęcie następnych demokratycznych wyborów. |
deposits | Ta komenda pokazuje statystyki depozytów na konsoli. |
effect | Ta komenda wykona określony skrypt efektów. |
election | Ta komenda wymusi rozpoczęcie następnych wyborów władcy. |
engineering [amount] | Ta komenda dodaje podaną ilość punktów inżynierii do aktualnej ilości. Podanie wartości ujemnej spowoduje usunięcie punktów inżynierii. |
error | Ta komenda wypisuje błędy do dziennika gry i konsoli. |
event [event id] [empire id] | Ta komenda rozpoczyna wydarzenie o określonym ID w określonym imperium. |
eventscopes | Ta komenda pokazuje drzewa zakresu zdarzeń, które są aktualnie w oknie konsoli. |
eventstats | Ta komenda pokazuję statystyki zdarzeń, które są aktualnie uruchomione do okna konsoli. |
factions.showallfactions | Ta komenda pokazuję listę wszystkich frakcji w grze, wraz z ich statystykami. |
factions.showattraction | Ta komenda pokazuję listę wszystkich frakcji wraz z ich poziomami atrakcyjności. |
factions.spawnall | Ta komenda nie będzie działać, jeśli w grze nie minęło 10 lat. Po wykonaniu, ta komenda spowoduje zrodzenie wszystkich frakcji w grze. |
fast_forward [days] | Ta komenda przeskakuje do przodu o określoną ilość dni w grze. |
filewatcher | Ta komenda włącza lub wyłącza (togles) filewatcher. |
finish_research | Ta komenda natychmiast kończy wszystkie badania, które są obecnie w toku. |
finish_special_projects | Ta komenda natychmiast kończy wszystkie projekty specjalne, które są w trakcie realizacji. |
food [amount] | Ta komenda dodaje podaną ilość jedzenia do twojej obecnej ilości. Podaj wartość ujemną, aby usunąć jedzenie. |
force_integrate [empire id] | Ta komenda powoduje, że imperium o podanym ID integruje się z twoim imperium. |
free_government | Ta komenda przełącza (włącza lub wyłącza) limit czasu, który zapobiega zmianie rządów zbyt szybko po sobie. |
free_policies | Ta komenda włącza lub wyłącza (przełącza) możliwość dokonywania zmian w polityce bez żadnych ograniczeń. |
ftl | Ta komenda włącza lub wyłącza (toggle) podróżowanie szybciej niż światło. |
fullscreen | Ta komenda włącza lub wyłącza (toggle) tryb pełnoekranowy. |
game_over [victory type] | Ta komenda wymusza zakończenie gry z dominacją (0), federacją (1) lub podbojem (2). |
gfxculture [culture id] | Ta komenda może być użyta do zmiany kultury graficznej imperium (sposobu w jaki ono wygląda). |
goto [x] [y] | Ta komenda przesunie twoją kamerę na określone współrzędne X i Y. |
grow_pops [growth rate] | Ta komenda przyspieszy wzrost populacji planety, którą aktualnie masz wybraną w grze. |
guibounds | Ta komenda wyświetli granice wokół elementów GUI aktualnie znajdujących się na ekranie. |
hdr | To polecenie włącza lub wyłącza (przełącza) ustawienia grafiki dla renderingu o wysokim zakresie dynamiki. |
help [command] | Jeśli zostanie wykonana bez argumentów, to wypisze listę wszystkich komend w grze. Jeśli jako argument podana jest komenda, ta komenda wypisze pomoc dla podanej komendy. |
hsv | Ta komenda konwertuje HSV na RGB. |
human_ai | Ta komenda włącza lub wyłącza (przełącza) AI dla ludzi. |
influence [amount] | Ta komenda przypisuje ci określoną ilość punktów wpływu. |
info | Ta komenda włącza lub wyłącza (togles) informacje o debugowaniu. |
instant_build | Ta komenda powoduje, że wszystkie budynki (w tym statki, ulepszenia, stacje, itp.) są natychmiast ukończone, zamiast zajmować czas na budowę. Efekty tej komendy odnoszą się do wszystkiego w grze (włączając w to AI), więc zaleca się wstrzymanie gry przed jej użyciem. |
intel [low / high] | Ta komenda może być użyta do zmiany poziomu inteligencji przestrzeni, którą aktualnie odkryłeś - 0 dla niskiego, 1 dla wysokiego. |
invincible | Ta komenda sprawi, że wszystkie twoje statki będą niepokonane (nie będą mogły otrzymać żadnych obrażeń). |
kill_country [empire id] | Ta komenda zabije twoje obecne imperium, jeśli nie podano ID. Podaj ID imperium, aby je zabić. |
kill_leader [leader id] | Ta komenda zabije lidera o podanym ID. |
kill_pop [population id] | To polecenie zabije populację o podanym ID. |
kill_ruler [population] | To polecenie zabije władcę o podanym identyfikatorze. |
lockcamera | Ta komenda włącza i wyłącza (przełącza) blokadę kamery. Jeśli kamera jest zablokowana, nie ruszy się z miejsca dopóki nie zostanie odblokowana poleceniem konsoli. |
map_names | Ta komenda wypisuje listę wszystkich nazw map... |
mature_galaxy | Ta komenda przeskakuje o 100 lat do przodu, symulując "dojrzałą galaktykę". Przydatne, jeśli chcesz przeskoczyć do przodu na początku gry. |
max_resources | Ta komenda daje ci maksymalną ilość wszystkich zasobów w twoich magazynach zasobów. |
memtest [iteration count] | Jest to zaawansowana komenda debugowania. Służy do testowania wycieków pamięci. |
message | Ta komenda wypisuje listę typów wiadomości. |
minerals [amount] | To polecenie dodaje podaną ilość minerałów do magazynu minerałów. |
nogui | Ta komenda włącza lub wyłącza (przełącza) GUI. |
nomouse | Ta komenda włącza lub wyłącza (przełącza) kółko przewijania. |
observe | Ta komenda włącza tryb obserwatora, użyj 'play 00' aby wyjść. |
overnight [ticks to skip] | Ta komenda może być użyta do ustawienia gry w tryb 'overnight session'. Powoduje to, że gra pomija określoną ilość ticków po każdym ticku (więc możesz zostawić komputer włączony na noc, a gra będzie działać wolniej). |
own [planet id] | Ta komenda może być użyta do przejęcia planety o podanym ID dla twojego obecnego imperium (może również działać dla flot, baz gwiezdnych, kolonii, itp.) |
particle | Ta komenda włącza lub wyłącza (przełącza) debugowanie informacji o cząsteczkach. |
particle_editor | Ta komenda otwiera okno edytora cząsteczek. |
path [start index] [end index] | Ta komenda może być używana do znajdowania ścieżek między gwiazdami. |
peace_on_player [empire id] | Ta komenda zmusza imperium o podanym ID do zaoferowania ci pokoju. |
physics [amount] | Ta komenda doda ci określoną ilość punktów fizyki. |
planet_class [planet class] | Ta komenda zmieni klasę planety, którą aktualnie wybrałeś na podaną klasę planety. |
planet_happiness [amount] | Ta komenda dodaje określoną ilość szczęścia do planety, którą aktualnie wybrałeś. Nie pozwoli, aby szczęście przekroczyło swój "legalnie" osiągalny limit. |
planet_resource [resource id] [amount] | Ta komenda doda określoną ilość określonego zasobu do planety, którą aktualnie wybrałeś. |
planet_size [tile amount] [planet id] | Ta komenda może być użyta do zmiany rozmiaru planety o podanym ID. Maksymalny rozmiar to 25, większe liczby mogą powodować problemy z grą. |
planets | Ta komenda wypisuje listę wszystkich klas planet, oraz ich ilość w aktualnej grze. |
play [empire id] | Ta komenda może być użyta do gry jako/przełączenia się do innego imperium. Twoje początkowe imperium ma ID 00. Ta komenda spowoduje, że imperium z którego się przełączasz będzie rządzone przez AI. |
populate [planet id] | Ta komenda w pełni zapełnia wszystkie wolne sloty na planecie, którą aktualnie wybrałeś w grze. |
production | Ta komenda pokazuję informacje debug o produkcji. |
random_ruler | Ta komenda zastępuje władcę twojego obecnego imperium losowym władcą. |
recalc_fleet_presence | Ta komenda jest narzędziem debugowania, po jej wykonaniu zostanie przeliczona pamięć podręczna obecności floty. |
regenerate_border_colors | Ta komenda zmieni kolory granic imperiów, które mają ten sam kolor (jeden kolor granicy zostanie zmieniony, drugi kolor pozostanie). |
reload [file] | Ta komenda przeładuje wszystkie zasoby, które gra ma aktualnie załadowane. |
reload_galaxy | Ta komenda rozpoczyna nową grę. |
reload_graphical_map | Ta komenda przeładowuje mapę GUI, przydatne jeśli napotkasz błąd/usterkę. |
reloadfx [map / .fx file] | Ta komenda przeładowuje shadery w grze. |
remove_ethic_pop [population id] [ethic id] | Ta komenda usuwa podaną etykę z populacji o podanym ID. |
remove_notification | Ta komenda usunie wszystkie powiadomienia znajdujące się aktualnie na ekranie. |
remove_trait_leader [leader id] [trait id] | To polecenie usuwa cechę o podanym identyfikatorze z lidera o podanym identyfikatorze. |
remove_trait_species [species id] [trait id] | Ta komenda usuwa cechę o podanym ID z gatunku o podanym ID. |
rendertype | Ta komenda wypisuje na konsoli aktualny system renderowania, który jest używany. |
research_all_technologies [creature / crisis] [repeatable] | Ta komenda natychmiast bada wszystkie niepowtarzające się technologie, jeśli nie podano żadnych argumentów. |
research_technology [tech id] | To polecenie bada typ technologii o podanym identyfikatorze. |
resource [resource id] [amount] | To polecenie doda ci określoną liczbę punktów zasobów. |
resources | Ta komenda wypisuje statystyki zasobów na konsoli. |
reverse_diplo [diplomatic action id] [empire id] | Ta komenda wyśle określoną akcję dyplomatyczną z określonego imperium do imperium, w którym aktualnie grasz. |
run [file name] | Ta komenda uruchamia listę komend w pliku .txt, który znajduje się w głównym katalogu gry. |
scaling | Ta komenda włącza lub wyłącza (przełącza) skalowanie modeli. |
skills [amount] | Ta komenda dodaje określoną ilość poziomów do każdej umiejętności, którą posiada każdy z liderów pod twoją kontrolą. |
smooth | Ta komenda włącza i wyłącza (przełącza) funkcję wygładzania klatek graficznych w Stellaris. |
society [amount] | Ta komenda daje ci określoną liczbę punktów badań nad społeczeństwem. |
spawnentity [entity id] | Ta komenda spowoduje powstanie jednostki o podanym ID w miejscu, w którym aktualnie znajduje się Twój kursor/mysz w grze. |
srgb | Ta komenda włącza i wyłącza (przełącza) kolor SRGB. |
surrender [empire id] [war id] | Ta komenda sprawia, że imperium o podanym ID poddaje się w określonej wojnie. Jeśli nie podasz ID wojny jako drugiego argumentu, zostanie wypisana lista ID wojen, w których dane imperium jest obecnie zaangażowane. |
survey | Jeśli masz przynajmniej jeden pasek naukowy, ta komenda zbada wszystkie planety. |
switchlanguage [language name] | Ta komenda przełącza na podany typ języka/lokalizacji. Jeśli podasz nazwę języka, którego już używasz, spowoduje to ponowne załadowanie pliku językowego (więc nie musisz ponownie uruchamiać gry, jeśli dokonałeś zmian). |
techupdate | Ta komenda odświeża drzewo technologiczne (randomizuje twoje aktualne opcje badawcze). |
techweights [tech area] | Ta komenda wypisuje wagi dla określonego drzewa technologicznego. |
terraforming_resources [amount] | Ta komenda dodaje określoną ilość zasobów do terraformowania planety, którą aktualnie wybrałeś. |
test_achievement [achievement id] | To jest narzędzie do debugowania. Przetestuje wyzwolenie osiągnięcia o podanym ID. |
threading.taskthreadscount | Ta komenda wypisuje ilość wątków, które gra aktualnie wykorzystuje. |
ticks_per_turn [tick amount] | Ta komenda może być użyta do regulacji ilości ticków na turę w grze. Może to być użyte do przyspieszenia gry. |
time | Ta komenda wypisuje aktualny czas twojego komputera (nie gry). |
trigger [script name] | Ta komenda wykona skrypt testowy o podanej nazwie. |
trigger_docs | Ta komenda pokazuję informacje dotyczące wyzwalaczy i ich efektów. |
trigger_file | Jest to zaawansowane polecenie debugowania. Przetestuje określony plik skryptu wyzwalacza (a także zawiesi grę). |
unlock_edicts | Ta komenda natychmiast odblokuje wszystkie edykty gry do zastosowania na planecie lub w całym imperium (nie zastosuje ich, tylko odblokuje). |
unity [amount] | Ta komenda dodaje określoną ilość jedności. |
version | Ta komenda kopiuje do schowka aktualną wersję gry, którą uruchamiasz. Przydatne przy zgłaszaniu błędów. |
volume [volume] | Ta komenda ustawi objętość gry na podaną wartość delta. |
war_on_player [empire id] | Ta komenda sprawi, że imperium o podanym ID wypowie wojnę twojemu obecnemu imperium. |
war [declarer empire id] [subject empire id] [war goal id] | Ta komenda sprawi, że określone imperium wypowie wojnę innemu określonemu imperium z wybranym przez Ciebie celem wojennym. |
warexhaustion [amount] | Ta komenda dodaje określoną ilość wyczerpania wojennego do wszystkich aktywnych wojen twojego imperium. |
window [open / close] [gui name] | Ta komenda otwiera lub zamyka (w stosunku do podanego argumentu) określony interfejs graficzny. |
wireframe | Ta komenda włącza i wyłącza (toggle) wireframe. |
tweakergui draw.asteroids | Ta komenda włącza i wyłącza (przełącza) renderowanie pasów asteroid. |
tweakergui draw.background | Ta komenda włącza i wyłącza (przełącza) tło gry/skansenu. |
tweakergui draw.borders | Ta komenda włącza i wyłącza (toggle) renderowanie granic. |
tweakergui draw.center | To polecenie włącza i wyłącza (przełącza) przepływ w centrum galaktyki. |
tweakergui draw.clusters | Ta komenda włącza i wyłącza (toggle) rysowanie klastrów. |
tweakergui draw.combatdebuglines | Ta komenda włącza i wyłącza (przełącza) linię celu, która jest rysowana pomiędzy statkiem a celem, który aktualnie atakuje. |
tweakergui draw.dust | Ta komenda włącza i wyłącza (toggle) widoczność pyłu galaktycznego. |
tweakergui draw.greenscreen | Ta komenda wyświetli zielony ekran za tłem - musisz wyłączyć tło, aby go zobaczyć (przydatne do zdjęć i filmów). |
tweakergui draw.hyperlanes | Ta komenda włącza i wyłącza (przełącza) widoczność hiperplanet. |
tweakergui draw.names | Ta komenda włącza i wyłącza (przełącza) wyświetlanie nazw takich rzeczy jak imperia i galaktyki na mapie. |
tweakergui draw.navigationarrows | Ta komenda włącza i wyłącza (toggle) strzałki nawigacyjne, które są wyświetlane w grze. |
tweakergui draw.nebula | Ta komenda włącza i wyłącza (toggle) widoczność mgławic. |
tweakergui draw.neighbors | Ta komenda włącza i wyłącza (przełącza) widoczność linii, które łączą system z sąsiadami oraz tych, które dzielą mapę na komórki. |
tweakergui draw.objects | Ta komenda włącza i wyłącza (przełącza) widoczność obiektów na ekranie, takich jak gwiazdy, statki, stacje i planety. |
tweakergui draw.pathtosystem | Ta komenda włącza i wyłącza (przełącza) funkcję "ścieżka do systemu". Kiedy ta funkcja jest włączona, na ekranie będzie rysowana ścieżka statków do różnych systemów, wraz z szacunkowym czasem, jaki zajmie im dotarcie do nich. |
tweakergui draw.sensor | Ta komenda włącza i wyłącza (przełącza) widoczność zasięgu sensorów statków i posiadanych systemów (zwykle są one widoczne jako zielone przerywane okręgi). |
tweakergui draw.shipintersection | Ta komenda włącza i wyłącza (przełącza) wyświetlanie przecięcia okrętów. |
tweakergui draw.stars | Ta komenda pokazuje i ukrywa (przełącza) czarne dziury i gwiazdy. |
tweakergui draw.systeminit | Ta komenda włącza i wyłącza (przełącza) widoczność i szablon inicjalizacji systemów. |
tweakergui draw.systemlines | Ta komenda pokazuje i ukrywa orbity planet, granice osnowy i granice zewnętrzne. |
tweakergui draw.tigrid | Ta komenda pokazuje i ukrywa siatkę mapy galaktyki. |
tweakergui draw.trails | Ta komenda włącza lub wyłącza (przełącza) widoczność śladów statków. |
tweakergui draw.weaponlocators | Ta komenda pokazuje i ukrywa (przełącza) lokalizatory broni. |
tweakergui enable.ai | Ta komenda włącza i wyłącza (togles) AI. |
tweakergui enable.asserts | Ta komenda włącza i wyłącza (togles) asercje. |
tweakergui enable.framesmoothing | Ta komenda włącza i wyłącza (togles) wygładzanie klatek. |
tweakergui endscreen | Ta komenda otwiera ekran gry końcowej. |
tweakergui entity.names | Ta komenda włącza i wyłącza (przełącza) pokazywanie nazw jednostek. |
tweakergui entity.recursiveboundingvolumes | Ta komenda włącza i wyłącza (toggle) rekurencyjne objętości ograniczające. |
tweakergui gui.wireframe | Ta komenda włącza i wyłącza (toggle) wireframe GUI. |
tweakergui instant_colony | Ta komenda włącza i wyłącza (toggle) czas oczekiwania na osiedlenie się statków kolonii (jeśli jest włączona, nie będzie żadnego oczekiwania). |
tweakergui instant_move | Ta komenda włącza i wyłącza (przełącza) czas podróży statków. Jeśli jest włączona, statki będą się natychmiast teleportować do miejsca, do którego zostały skierowane. |
tweakergui maxfps [fps cap] | Ta komenda może być użyta do ustawienia limitu FPS dla twojego klienta. Jeśli zostanie wykonana bez argumentów, usunie limit FPS. |
tweakergui mesh.miplevels | Ta komenda wypisuje listę wszystkich poziomów mipmap tekstur. |
tweakergui mesh.names | Ta komenda nie jest testowana - prawdopodobnie wypisuje listę załadowanych tekstur. |
tweakergui mesh.texturenames | Ta komenda wypisuje listę wszystkich lokalizacji tekstur w systemie plików. |
tweakergui mesh.wireframe | Ta komenda pokazuje i ukrywa (przełącza) widoczność wireframe modeli (nie GUI). |
tweakergui music.fade | Ten utwór zmienia aktualnie odtwarzaną ścieżkę muzyczną na następną. |
tweakergui music.next | Ta komenda powoduje odtwarzanie następnego utworu z kolejki. |
tweakergui normals | Ta komenda pokazuje punkty normalizacji dla węzłów. |
tweakergui pathfindcache | Ta komenda prawdopodobnie czyści cache pathfinding (zwalnia pamięć). |
tweakergui popfactionlogs | To jest polecenie debugowania. Będzie drukować logi (do konsoli lub pliku log) dotyczące populacji i frakcji. |
tweakergui portraits | Ta komenda jest komendą debugującą, używaną podczas modowania portretu. |
tweakergui portraits.poplevel | Ta komenda jest komendą debugującą, używaną podczas modowania portretu. |
tweakergui terraincognita | Ta komenda ujawni całą przestrzeń, która jest aktualnie niezbadana. |
Przeczytaj też:ᐅ Kody do gry ARK: Survival Evolved na PC