ᐅ Kody do gry Stellaris na PC

Naciśnij klawisz ~  lub, klawisz powyżej TAB, aby wywołać konsolę komand w grze. Stamtąd możesz wpisać komendy wskazane poniżej, aby uzyskać odpowiedni efekt.

Lista kodów do gry Stellaris:

KodEfekt Kodu
3dstatsTo polecenie przełącza (włącza i wyłącza) funkcję 3DStats. Kiedy 3DStats jest włączone, Twoje FPS i czas renderowania będą wyświetlane na ekranie.
achievement_statusTa komenda wypisze Twój aktualny status osiągnięcia na konsoli.
activate_all_traditionsTa komenda natychmiast aktywuje atuty dla wszystkich tradycji.
activate_ascension_perk [ascension perk id]Ta komenda aktywuje określony atut.
activate_tradition [tradition id]Ta komenda aktywuje wybraną tradycję.
add_anomaly [anomaly category]Ta komenda dodaje kategorię anomalii dla planety, którą aktualnie masz wybraną w grze.
add_ethic_pop [population id] [ethic id]Ta komenda dodaje określoną etykę do określonej populacji.
add_opinion [source id] [target id] [opinion amount]Ta komenda może być użyta do dodania lub usunięcia (użyj liczb ujemnych, aby usunąć) opinii z jednego imperium do drugiego.
add_pops [species id] [planet id]Ta komenda zaludnia całą planetę wszystkimi określonymi gatunkami.
add_ship [ship name]Ta komenda może być użyta do stworzenia floty z określonym statkiem.
add_trait_leader [leader id] [trait id]Ta komenda doda podaną cechę do lidera o podanym ID. Użyj 'debugtooltip' aby znaleźć ID lidera.
add_trait_species [species id] [trait id]Ta komenda dodaje podaną cechę do gatunku o podanym ID.
advanced_galaxyTa komenda powoduje, że każde domyślne imperium zyskuje kolonie, floty i technologie (symuluje grę w roku 2400).
aiTa komenda włącza i wyłącza (przełącza) AI.
ai_anomaliesTa komenda włącza i wyłącza (przełącza) anomalie tylko SI dla ludzkich imperiów.
alienfxJeśli masz obudowę Obcego, ta komenda spróbuje zintegrować się z AlienFX (zmieniając oświetlenie komputera).
ambient_object [object id]Ta komenda może być użyta do wywołania obiektu otoczenia, w stosunku do określonego ID.
attackallfleetsTa komenda sprawia, że wszystkie floty pod twoją kontrolą celują w każdą flotę, która nie jest pod twoją kontrolą.
audio.playeffect [effect name]Ta komenda może być użyta do odtworzenia określonego efektu dźwiękowego.
audio.setactivegroup [group name]Ta komenda pozwala ustawić aktywną grupę dźwiękową.
berserk_aiTa komenda ustawia agresję wszystkich AI na 10 (czyniąc je bardzo agresywnymi).
blend_post_effect [setting] [time] [mode]Ta komenda może być użyta do wtopienia się w nowe ustawienie efektu post, względem określonego typu, czasu trwania przejścia i trybu.
bordersTa komenda oblicza granice mapy i wypisuje je na konsoli.
cash [amount]Ta komenda dodaje określoną ilość kredytów energetycznych do ilości posiadanych kredytów energetycznych.
casusbelli [casus belli id] [empire id]Ta komenda inicjuje Casus Belli z podanym ID przeciwko podanemu imperium.
check_saveTa komenda jest używana do sprawdzenia, czy zapisywanie danych działa poprawnie. Tworzy dwa pliki zapisu gry i sprawdza, czy są takie same - jeśli są różne, oznacza to, że prawdopodobnie jest problem z Twoim zapisem/funkcją zapisu.
clear_debug_linesTa komenda usuwa wszelkie 'debug lines' (rzeczy wypisywane na ekranie przez polecenia debugowania, których nie powinno tam już być) z twojego ekranu.
clear_debug_stringsTa komenda usuwa wszystkie łańcuchy debugowania.
collisionTa komenda włącza i wyłącza (przełącza) wyświetlanie pól kolizji dla podmiotów w grze.
colonize [population id]Ta komenda skolonizuje wybraną planetę z populacją o określonym ID.
communications [empire id]Jeśli zostanie wykonana z argumentem (ID imperium), włączy lub wyłączy komunikację z określonym imperium. Jeśli zostanie wykonana bez argumentu ("communications" sama w sobie), włączy lub wyłączy komunikację ze wszystkimi imperiami w grze.
contactTa komenda umożliwia kontakt z wszystkimi imperiami w grze.
control [planet id]Ta komenda pozwala na natychmiastowe zajęcie planety o podanym ID.
copy_pop [population id]Ta komenda skopiuje populację o podanym ID na planetę, którą aktualnie masz wybraną.
crashTrochę głupia komenda - jeśli wpiszesz ją do konsoli, gra się zawiesi.
create_navy [percentage]Ta komenda stworzy flotę z maksymalnie 100% twojej zdolności ('create_navy 0.5' dla 100%). Używane są wszystkie twoje najnowsze projekty.
create_megastructure [megastructure id]Ta komenda utworzy megastrukturę o podanym ID.
damageTa komenda spowoduje, że statek, który aktualnie masz wybrany, otrzyma określoną ilość obrażeń.
debug_achievementsTa komenda usunie wszystkie osiągnięcia, które aktualnie zdobyłeś.
debug_achievements_clearTa komenda może być użyta do usuwania osiągnięć. Chociaż nie testowane, to prawdopodobnie czyści wszystkie swoje osiągnięcia, które zdobyłeś.
nomenTo spowoduje, że wszystkie imperia (kontrolowane przez AI) nigdy (przenigdy) nie zgodzą się na żadne umowy lub propozycje.
yesmenTo spowoduje, że wszystkie imperia (kontrolowane przez SI) będą zawsze (niezależnie od warunków wstępnych) zgadzać się na wszelkie umowy i propozycje.
debuglinesTo polecenie włącza lub wyłącza (przełącza) linie debugowania.
debugtexture [texture name] [transparency] [alpha channel]Ta komenda może być używana do debugowania tekstur
debugtooltipTa komenda przełącza (włącza lub wyłącza) etykiety narzędzi debugowania. Podpowiedzi debugowania pokazują takie rzeczy jak ID planety, ID populacji i inne przydatne informacje w podpowiedziach, gdy najedziesz na coś w grze.
democratic_electionTa komenda wymusi rozpoczęcie następnych demokratycznych wyborów.
depositsTa komenda pokazuje statystyki depozytów na konsoli.
effectTa komenda wykona określony skrypt efektów.
electionTa komenda wymusi rozpoczęcie następnych wyborów władcy.
engineering [amount]Ta komenda dodaje podaną ilość punktów inżynierii do aktualnej ilości. Podanie wartości ujemnej spowoduje usunięcie punktów inżynierii.
errorTa komenda wypisuje błędy do dziennika gry i konsoli.
event [event id] [empire id]Ta komenda rozpoczyna wydarzenie o określonym ID w określonym imperium.
eventscopesTa komenda pokazuje drzewa zakresu zdarzeń, które są aktualnie w oknie konsoli.
eventstatsTa komenda pokazuję statystyki zdarzeń, które są aktualnie uruchomione do okna konsoli.
factions.showallfactionsTa komenda pokazuję listę wszystkich frakcji w grze, wraz z ich statystykami.
factions.showattractionTa komenda pokazuję listę wszystkich frakcji wraz z ich poziomami atrakcyjności.
factions.spawnallTa komenda nie będzie działać, jeśli w grze nie minęło 10 lat. Po wykonaniu, ta komenda spowoduje zrodzenie wszystkich frakcji w grze.
fast_forward [days]Ta komenda przeskakuje do przodu o określoną ilość dni w grze.
filewatcherTa komenda włącza lub wyłącza (togles) filewatcher.
finish_researchTa komenda natychmiast kończy wszystkie badania, które są obecnie w toku.
finish_special_projectsTa komenda natychmiast kończy wszystkie projekty specjalne, które są w trakcie realizacji.
food [amount]Ta komenda dodaje podaną ilość jedzenia do twojej obecnej ilości. Podaj wartość ujemną, aby usunąć jedzenie.
force_integrate [empire id]Ta komenda powoduje, że imperium o podanym ID integruje się z twoim imperium.
free_governmentTa komenda przełącza (włącza lub wyłącza) limit czasu, który zapobiega zmianie rządów zbyt szybko po sobie.
free_policiesTa komenda włącza lub wyłącza (przełącza) możliwość dokonywania zmian w polityce bez żadnych ograniczeń.
ftlTa komenda włącza lub wyłącza (toggle) podróżowanie szybciej niż światło.
fullscreenTa komenda włącza lub wyłącza (toggle) tryb pełnoekranowy.
game_over [victory type]Ta komenda wymusza zakończenie gry z dominacją (0), federacją (1) lub podbojem (2).
gfxculture [culture id]Ta komenda może być użyta do zmiany kultury graficznej imperium (sposobu w jaki ono wygląda).
goto [x] [y]Ta komenda przesunie twoją kamerę na określone współrzędne X i Y.
grow_pops [growth rate]Ta komenda przyspieszy wzrost populacji planety, którą aktualnie masz wybraną w grze.
guiboundsTa komenda wyświetli granice wokół elementów GUI aktualnie znajdujących się na ekranie.
hdrTo polecenie włącza lub wyłącza (przełącza) ustawienia grafiki dla renderingu o wysokim zakresie dynamiki.
help [command]Jeśli zostanie wykonana bez argumentów, to wypisze listę wszystkich komend w grze. Jeśli jako argument podana jest komenda, ta komenda wypisze pomoc dla podanej komendy.
hsvTa komenda konwertuje HSV na RGB.
human_aiTa komenda włącza lub wyłącza (przełącza) AI dla ludzi.
influence [amount]Ta komenda przypisuje ci określoną ilość punktów wpływu.
infoTa komenda włącza lub wyłącza (togles) informacje o debugowaniu.
instant_buildTa komenda powoduje, że wszystkie budynki (w tym statki, ulepszenia, stacje, itp.) są natychmiast ukończone, zamiast zajmować czas na budowę. Efekty tej komendy odnoszą się do wszystkiego w grze (włączając w to AI), więc zaleca się wstrzymanie gry przed jej użyciem.
intel [low / high]Ta komenda może być użyta do zmiany poziomu inteligencji przestrzeni, którą aktualnie odkryłeś - 0 dla niskiego, 1 dla wysokiego.
invincibleTa komenda sprawi, że wszystkie twoje statki będą niepokonane (nie będą mogły otrzymać żadnych obrażeń).
kill_country [empire id]Ta komenda zabije twoje obecne imperium, jeśli nie podano ID. Podaj ID imperium, aby je zabić.
kill_leader [leader id]Ta komenda zabije lidera o podanym ID.
kill_pop [population id]To polecenie zabije populację o podanym ID.
kill_ruler [population]To polecenie zabije władcę o podanym identyfikatorze.
lockcameraTa komenda włącza i wyłącza (przełącza) blokadę kamery. Jeśli kamera jest zablokowana, nie ruszy się z miejsca dopóki nie zostanie odblokowana poleceniem konsoli.
map_namesTa komenda wypisuje listę wszystkich nazw map...
mature_galaxyTa komenda przeskakuje o 100 lat do przodu, symulując "dojrzałą galaktykę". Przydatne, jeśli chcesz przeskoczyć do przodu na początku gry.
max_resourcesTa komenda daje ci maksymalną ilość wszystkich zasobów w twoich magazynach zasobów.
memtest [iteration count]Jest to zaawansowana komenda debugowania. Służy do testowania wycieków pamięci.
messageTa komenda wypisuje listę typów wiadomości.
minerals [amount]To polecenie dodaje podaną ilość minerałów do magazynu minerałów.
noguiTa komenda włącza lub wyłącza (przełącza) GUI.
nomouseTa komenda włącza lub wyłącza (przełącza) kółko przewijania.
observeTa komenda włącza tryb obserwatora, użyj 'play 00' aby wyjść.
overnight [ticks to skip]Ta komenda może być użyta do ustawienia gry w tryb 'overnight session'. Powoduje to, że gra pomija określoną ilość ticków po każdym ticku (więc możesz zostawić komputer włączony na noc, a gra będzie działać wolniej).
own [planet id]Ta komenda może być użyta do przejęcia planety o podanym ID dla twojego obecnego imperium (może również działać dla flot, baz gwiezdnych, kolonii, itp.)
particleTa komenda włącza lub wyłącza (przełącza) debugowanie informacji o cząsteczkach.
particle_editorTa komenda otwiera okno edytora cząsteczek.
path [start index] [end index]Ta komenda może być używana do znajdowania ścieżek między gwiazdami.
peace_on_player [empire id]Ta komenda zmusza imperium o podanym ID do zaoferowania ci pokoju.
physics [amount]Ta komenda doda ci określoną ilość punktów fizyki.
planet_class [planet class]Ta komenda zmieni klasę planety, którą aktualnie wybrałeś na podaną klasę planety.
planet_happiness [amount]Ta komenda dodaje określoną ilość szczęścia do planety, którą aktualnie wybrałeś. Nie pozwoli, aby szczęście przekroczyło swój "legalnie" osiągalny limit.
planet_resource [resource id] [amount]Ta komenda doda określoną ilość określonego zasobu do planety, którą aktualnie wybrałeś.
planet_size [tile amount] [planet id]Ta komenda może być użyta do zmiany rozmiaru planety o podanym ID. Maksymalny rozmiar to 25, większe liczby mogą powodować problemy z grą.
planetsTa komenda wypisuje listę wszystkich klas planet, oraz ich ilość w aktualnej grze.
play [empire id]Ta komenda może być użyta do gry jako/przełączenia się do innego imperium. Twoje początkowe imperium ma ID 00. Ta komenda spowoduje, że imperium z którego się przełączasz będzie rządzone przez AI.
populate [planet id]Ta komenda w pełni zapełnia wszystkie wolne sloty na planecie, którą aktualnie wybrałeś w grze.
productionTa komenda pokazuję informacje debug o produkcji.
random_rulerTa komenda zastępuje władcę twojego obecnego imperium losowym władcą.
recalc_fleet_presenceTa komenda jest narzędziem debugowania, po jej wykonaniu zostanie przeliczona pamięć podręczna obecności floty.
regenerate_border_colorsTa komenda zmieni kolory granic imperiów, które mają ten sam kolor (jeden kolor granicy zostanie zmieniony, drugi kolor pozostanie).
reload [file]Ta komenda przeładuje wszystkie zasoby, które gra ma aktualnie załadowane.
reload_galaxyTa komenda rozpoczyna nową grę.
reload_graphical_mapTa komenda przeładowuje mapę GUI, przydatne jeśli napotkasz błąd/usterkę.
reloadfx [map / .fx file]Ta komenda przeładowuje shadery w grze.
remove_ethic_pop [population id] [ethic id]Ta komenda usuwa podaną etykę z populacji o podanym ID.
remove_notificationTa komenda usunie wszystkie powiadomienia znajdujące się aktualnie na ekranie.
remove_trait_leader [leader id] [trait id]To polecenie usuwa cechę o podanym identyfikatorze z lidera o podanym identyfikatorze.
remove_trait_species [species id] [trait id]Ta komenda usuwa cechę o podanym ID z gatunku o podanym ID.
rendertypeTa komenda wypisuje na konsoli aktualny system renderowania, który jest używany.
research_all_technologies [creature / crisis] [repeatable]Ta komenda natychmiast bada wszystkie niepowtarzające się technologie, jeśli nie podano żadnych argumentów.
research_technology [tech id]To polecenie bada typ technologii o podanym identyfikatorze.
resource [resource id] [amount]To polecenie doda ci określoną liczbę punktów zasobów.
resourcesTa komenda wypisuje statystyki zasobów na konsoli.
reverse_diplo [diplomatic action id] [empire id]Ta komenda wyśle określoną akcję dyplomatyczną z określonego imperium do imperium, w którym aktualnie grasz.
run [file name]Ta komenda uruchamia listę komend w pliku .txt, który znajduje się w głównym katalogu gry.
scalingTa komenda włącza lub wyłącza (przełącza) skalowanie modeli.
skills [amount]Ta komenda dodaje określoną ilość poziomów do każdej umiejętności, którą posiada każdy z liderów pod twoją kontrolą.
smoothTa komenda włącza i wyłącza (przełącza) funkcję wygładzania klatek graficznych w Stellaris.
society [amount]Ta komenda daje ci określoną liczbę punktów badań nad społeczeństwem.
spawnentity [entity id]Ta komenda spowoduje powstanie jednostki o podanym ID w miejscu, w którym aktualnie znajduje się Twój kursor/mysz w grze.
srgbTa komenda włącza i wyłącza (przełącza) kolor SRGB.
surrender [empire id] [war id]Ta komenda sprawia, że imperium o podanym ID poddaje się w określonej wojnie. Jeśli nie podasz ID wojny jako drugiego argumentu, zostanie wypisana lista ID wojen, w których dane imperium jest obecnie zaangażowane.
surveyJeśli masz przynajmniej jeden pasek naukowy, ta komenda zbada wszystkie planety.
switchlanguage [language name]Ta komenda przełącza na podany typ języka/lokalizacji. Jeśli podasz nazwę języka, którego już używasz, spowoduje to ponowne załadowanie pliku językowego (więc nie musisz ponownie uruchamiać gry, jeśli dokonałeś zmian).
techupdateTa komenda odświeża drzewo technologiczne (randomizuje twoje aktualne opcje badawcze).
techweights [tech area]Ta komenda wypisuje wagi dla określonego drzewa technologicznego.
terraforming_resources [amount]Ta komenda dodaje określoną ilość zasobów do terraformowania planety, którą aktualnie wybrałeś.
test_achievement [achievement id]To jest narzędzie do debugowania. Przetestuje wyzwolenie osiągnięcia o podanym ID.
threading.taskthreadscountTa komenda wypisuje ilość wątków, które gra aktualnie wykorzystuje.
ticks_per_turn [tick amount]Ta komenda może być użyta do regulacji ilości ticków na turę w grze. Może to być użyte do przyspieszenia gry.
timeTa komenda wypisuje aktualny czas twojego komputera (nie gry).
trigger [script name]Ta komenda wykona skrypt testowy o podanej nazwie.
trigger_docsTa komenda pokazuję informacje dotyczące wyzwalaczy i ich efektów.
trigger_fileJest to zaawansowane polecenie debugowania. Przetestuje określony plik skryptu wyzwalacza (a także zawiesi grę).
unlock_edictsTa komenda natychmiast odblokuje wszystkie edykty gry do zastosowania na planecie lub w całym imperium (nie zastosuje ich, tylko odblokuje).
unity [amount]Ta komenda dodaje określoną ilość jedności.
versionTa komenda kopiuje do schowka aktualną wersję gry, którą uruchamiasz. Przydatne przy zgłaszaniu błędów.
volume [volume]Ta komenda ustawi objętość gry na podaną wartość delta.
war_on_player [empire id]Ta komenda sprawi, że imperium o podanym ID wypowie wojnę twojemu obecnemu imperium.
war [declarer empire id] [subject empire id] [war goal id]Ta komenda sprawi, że określone imperium wypowie wojnę innemu określonemu imperium z wybranym przez Ciebie celem wojennym.
warexhaustion [amount]Ta komenda dodaje określoną ilość wyczerpania wojennego do wszystkich aktywnych wojen twojego imperium.
window [open / close] [gui name]Ta komenda otwiera lub zamyka (w stosunku do podanego argumentu) określony interfejs graficzny.
wireframeTa komenda włącza i wyłącza (toggle) wireframe.
tweakergui draw.asteroidsTa komenda włącza i wyłącza (przełącza) renderowanie pasów asteroid.
tweakergui draw.backgroundTa komenda włącza i wyłącza (przełącza) tło gry/skansenu.
tweakergui draw.bordersTa komenda włącza i wyłącza (toggle) renderowanie granic.
tweakergui draw.centerTo polecenie włącza i wyłącza (przełącza) przepływ w centrum galaktyki.
tweakergui draw.clustersTa komenda włącza i wyłącza (toggle) rysowanie klastrów.
tweakergui draw.combatdebuglinesTa komenda włącza i wyłącza (przełącza) linię celu, która jest rysowana pomiędzy statkiem a celem, który aktualnie atakuje.
tweakergui draw.dustTa komenda włącza i wyłącza (toggle) widoczność pyłu galaktycznego.
tweakergui draw.greenscreenTa komenda wyświetli zielony ekran za tłem - musisz wyłączyć tło, aby go zobaczyć (przydatne do zdjęć i filmów).
tweakergui draw.hyperlanesTa komenda włącza i wyłącza (przełącza) widoczność hiperplanet.
tweakergui draw.namesTa komenda włącza i wyłącza (przełącza) wyświetlanie nazw takich rzeczy jak imperia i galaktyki na mapie.
tweakergui draw.navigationarrowsTa komenda włącza i wyłącza (toggle) strzałki nawigacyjne, które są wyświetlane w grze.
tweakergui draw.nebulaTa komenda włącza i wyłącza (toggle) widoczność mgławic.
tweakergui draw.neighborsTa komenda włącza i wyłącza (przełącza) widoczność linii, które łączą system z sąsiadami oraz tych, które dzielą mapę na komórki.
tweakergui draw.objectsTa komenda włącza i wyłącza (przełącza) widoczność obiektów na ekranie, takich jak gwiazdy, statki, stacje i planety.
tweakergui draw.pathtosystemTa komenda włącza i wyłącza (przełącza) funkcję "ścieżka do systemu". Kiedy ta funkcja jest włączona, na ekranie będzie rysowana ścieżka statków do różnych systemów, wraz z szacunkowym czasem, jaki zajmie im dotarcie do nich.
tweakergui draw.sensorTa komenda włącza i wyłącza (przełącza) widoczność zasięgu sensorów statków i posiadanych systemów (zwykle są one widoczne jako zielone przerywane okręgi).
tweakergui draw.shipintersectionTa komenda włącza i wyłącza (przełącza) wyświetlanie przecięcia okrętów.
tweakergui draw.starsTa komenda pokazuje i ukrywa (przełącza) czarne dziury i gwiazdy.
tweakergui draw.systeminitTa komenda włącza i wyłącza (przełącza) widoczność i szablon inicjalizacji systemów.
tweakergui draw.systemlinesTa komenda pokazuje i ukrywa orbity planet, granice osnowy i granice zewnętrzne.
tweakergui draw.tigridTa komenda pokazuje i ukrywa siatkę mapy galaktyki.
tweakergui draw.trailsTa komenda włącza lub wyłącza (przełącza) widoczność śladów statków.
tweakergui draw.weaponlocatorsTa komenda pokazuje i ukrywa (przełącza) lokalizatory broni.
tweakergui enable.aiTa komenda włącza i wyłącza (togles) AI.
tweakergui enable.assertsTa komenda włącza i wyłącza (togles) asercje.
tweakergui enable.framesmoothingTa komenda włącza i wyłącza (togles) wygładzanie klatek.
tweakergui endscreenTa komenda otwiera ekran gry końcowej.
tweakergui entity.namesTa komenda włącza i wyłącza (przełącza) pokazywanie nazw jednostek.
tweakergui entity.recursiveboundingvolumesTa komenda włącza i wyłącza (toggle) rekurencyjne objętości ograniczające.
tweakergui gui.wireframeTa komenda włącza i wyłącza (toggle) wireframe GUI.
tweakergui instant_colonyTa komenda włącza i wyłącza (toggle) czas oczekiwania na osiedlenie się statków kolonii (jeśli jest włączona, nie będzie żadnego oczekiwania).
tweakergui instant_moveTa komenda włącza i wyłącza (przełącza) czas podróży statków. Jeśli jest włączona, statki będą się natychmiast teleportować do miejsca, do którego zostały skierowane.
tweakergui maxfps [fps cap]Ta komenda może być użyta do ustawienia limitu FPS dla twojego klienta. Jeśli zostanie wykonana bez argumentów, usunie limit FPS.
tweakergui mesh.miplevelsTa komenda wypisuje listę wszystkich poziomów mipmap tekstur.
tweakergui mesh.namesTa komenda nie jest testowana - prawdopodobnie wypisuje listę załadowanych tekstur.
tweakergui mesh.texturenamesTa komenda wypisuje listę wszystkich lokalizacji tekstur w systemie plików.
tweakergui mesh.wireframeTa komenda pokazuje i ukrywa (przełącza) widoczność wireframe modeli (nie GUI).
tweakergui music.fadeTen utwór zmienia aktualnie odtwarzaną ścieżkę muzyczną na następną.
tweakergui music.nextTa komenda powoduje odtwarzanie następnego utworu z kolejki.
tweakergui normalsTa komenda pokazuje punkty normalizacji dla węzłów.
tweakergui pathfindcacheTa komenda prawdopodobnie czyści cache pathfinding (zwalnia pamięć).
tweakergui popfactionlogsTo jest polecenie debugowania. Będzie drukować logi (do konsoli lub pliku log) dotyczące populacji i frakcji.
tweakergui portraitsTa komenda jest komendą debugującą, używaną podczas modowania portretu.
tweakergui portraits.poplevelTa komenda jest komendą debugującą, używaną podczas modowania portretu.
tweakergui terraincognitaTa komenda ujawni całą przestrzeń, która jest aktualnie niezbadana.

Przeczytaj też:ᐅ Kody do gry ARK: Survival Evolved na PC

Dodaj komentarz

osiem + osiemnaście =